سئو سايت چه طور بهينه سازي را حافظه بگيرم؟


چه نکاتي در اولِ يادگيري و اصول اول بهينه سازي را بايستي حافظه بگيريم؟


نحوه هاي seo در seo چه چيزي است؟


آيا شناخت و يادگيري seo در آستانه مشقت بار است؟


براي استارت seo، بايستي چه اصولي را رعايت کرد؟


بيش تر اشخاصي که تارنما ها را اداره مي نمايند فهم محدودي از seo دارا هستند، به اين ترتيب شما صرفا براي برد بايستي به اصول نخستين دسترسي پيدا نمائيد.


 


در‌اين نوشته‌ي‌علمي، روند اساسي براي پيروزي سئو را خواهيد آموخت:


 


چه طور بفهميم مشتريان در جستجوي چه چيزي ميباشند؟


روش سئو صفحه ها اينترنت خويش، براي کلمه ها کليدي متبوع


چه‌گونه اطمينان نتايج کنيم تارنما شما هم براي موتورهاي کاوش و هم براي انسانها قابل دسترسي ميباشد.


چه طور وبسايت هاي ديگر را براي لينک و پيوند دادن به تارنما خويش باصرفه کنيم.


بدانيد مشتريان شما حقيقتاً در پي چه چيزي ميباشند


شما نمي توانيد سايت خويش را seo کني فارغ از اينکه بدانيد مشتري هاي شما در پي چه چيزهايي مي باشند.


 


اين نکته را به چه شکل مي‌فهميد؟ شايسته ترين نقطه آغاز، به کارگيري از عقل سليم ميباشد.


 


تصور کنيد شخصي از تهران به شيراز مي‌خواهد برود و در پي محل اقامت در شهر شيراز ميباشد. اولي چيزهايي که جست و جو مي‌نمايد چه خواهد بود؟


 


هتل هاي شيراز


 


محل هاي اقامت در شيراز


 


و يا اين که در فيس شناختن هتلي اسم آم هتل را تايپ خواهد کرد. همانند: هتل چمران شيراز


 


شما با دانشتن اين نکته مي‌توانيد نوشته ي علمي اي را با گونه و نيازي که استفاده کننده جست و جو نموده است ساخت نمائيد.


 


ساخت صفحه ها باصرفه گرديده براي کاوش


پژوهش ها کلمه ها کليدي، اولي گام براي جذب ترافيک جستجوي ارگانيک اضافه ميباشد. بايستي اطمينان نتايج نماييد که صفحه ها شما به نيکي ساخت گرديده اند و فردي را که در پشت کاوش جاي‌دارد و نوشته‌ي‌علمي شمارا مي خواند راضي باشد. صفحه هاي وبسايت شما بر طبق رضايت استفاده کننده، مرتبه بندي خواهيد شد.


 


در هنگام ورود استفاده کننده به وب سايت شما، مي بايست وب سايت شما به نحوي باشد که استفاده کننده شم خشنودي نمايد و براي او خسته کننده نباشد. پس شما مي بايست به استفاده کننده خويش يک تجربه ي خوب را ازسايتتان کادو بدهيد. از آيتم هاي مازاد و يا اين که تبليغات بيشتراز حد بپرهيزيد. اين امور منجر مي‌گردد که خواننده گان شما آيتم آزار قرار بگيرند.


 


داراي اسم و رسم ترين روشي که اشخاص در جستجوي شغل شما کاوش مي‌کنند


اين احتمال موجود هست که بعضا از مشتريان شما با به کارگيري از لغت ها و عباراتي که به آن اشاره نموده ايد در جستجوي شغل شما باشند. اينکه اکثريت مردم ميباشند روايت ديگري ميباشد. به اين ترتيب او‌لين گام اين ميباشد که معمول ترين روشي را که مردم در جستجوي کارهايي مي‌کنند را بفهميد.


 


براي انجام اين فعاليت مي‌توانيد از ايده هايي که پيش از اينً مشخص و معلوم نموده ايد استعمال فرماييد. با انجام جستجوي Google براي يک کدام از لغت ها يا اين که لغت ها مو جود در ليست خويش آغاز فرماييد. اصلا مهم نيست که‌اين عبارت چقدر مضحک يا اين که بادآورده ميباشد.


 


مباحث دوست داستني و ديدني را در موضوع خويش پيدا نماييد


بازاريابي محتوا هنر توليد محتواي موءثر و گران بها براي جذب مشتري يا اين که مشتري انگيزه شما ميباشد. بلکه صرفا يک وب لاگ را فعال سازي نکنيد و به شايسته ترين ها اميدوار گرديد و بدانيد که چه موضوعاتي دوست داستني مي‌باشند و در مسئله شما ديدني مي‌باشند و محتواي مربوط به موضوعات نقل شده را توليد ميکنيد.


 


در شبکه‌هاي‌عمومي عضو گرديد و مشاهده کنيد که مردم در باب چه چيزي کلام مينمايند و کدام موضوعات دوست داستني ترين ميباشند. شما حتي مي‌توانيد مبني بر موضوعات برتر تمامي زمانها غربال و سازمان دهي فرماييد.


 


معيارهاي جانور در پشت لغت ها کليدي را که ميخواهيد بشناسيد


طولاني تر اشخاص هنگام انجام پژوهش ها کلمه ها کليدي به طور کاملً روي دو ميزان تحت تمرکز ميکنند:


 


حجم کاوش: (تعداد جستجوهاي ماهانه، به صورت ميانگين)


مشقت در لغت ها کليدي: تخميني از اينکه در کاغذ نخستين حاصل کاوش براي آن اصطلاح سهل يا اين که دشوار خواهد بود.


 


اينها مهم ميباشند چون آن ها نگرش مفيدي در خصوص پتانسيل واژه کليدي و مرتبه بندي چقدر سخت براي آن ارائه ميدهند. ولي، جاي اين که تنها به حجم کاوش نگاه فرمائيد، بايستي عملکرد فرمائيد پتانسيل ترافيک جستجوي حقيقي براي هر واژه کليدي را دريابيد. بنابراين، ميتوانيد تلاشهاي خويش را براي جايگاه بندي براي اشخاصي که احتمالاً بيشترين انگيزه را به مقصد خويش ارسال مي‌نمايند متمرکز فرمائيد.


 


در غايت شما ميتوانيد با مطالعه اين نوشته ي علمي اصول seo، تغييرات بخش اعظمي مفيدي در ذهن خويش و کساني که تصوري غلط از seo وبسايت دارا هستند، ساخت فرماييد. درپي به بازنگري 8 اصول نخستين و اساسي در اين مورد پرداخته ايم.

محتواي مقاله يا محصول بايد چند کلمه باشد؟

ما در اين مقاله به اين سوالات شما در رابطه با يادگيري اوليه سئو

قصه گوگل و بک لينک و پيوند هاي خريداري شده

seo کلاه سياه - مقالهها چرخشي

آموزش ريدايرکت آدرس ها به WWW يا بدون WWW

چگونه يک موضوع مناسب براي مقاله پيدا کنيم

داستان يک شوخي بي مزه و تولد الگوريتم فرد گوگل!

ها ,ميباشد ,خويش ,جستجوي ,seo ,کليدي ,اين که ,يا اين ,لغت ها ,در جستجوي ,چه چيزي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای وب دیوانه کباب پزهای تابشی مطالب اینترنتی داستانهای دنیای رایانه ای my sweet world farnaaaaz ghatrebarant کتابها و نرم افزارهای آموزشی در امتداد مسیر تربیت اسلامی