تبليغات بيش تر از حد و پاپ آپ هاي آزار دهنده
محتواي غير تخصصي و معدود قيمت
بک پيوند هاي بي کيفيت
آقاي بري شوارتز که خويش يک کارشناس در حوزه موتورهاي کاوش ميباشد،  سئو سايت  با مديران يکسري تارنما رابطه برقرار کرده و به حاصل جالبي دست يافته:


«حدود 95 درصد تارنما هايي که ذيل تاثير الگوريتم شخص منزلت خويش را از دست دادند، به نيکي براي مخاطب با صرفه نشده بودند. محتواي کوتاه و بمباران گرديده از لغت ها کليدي، پنجره هاي تبليغاتي متنوع و زياد در سايدبار تارنما و پيوند هاي بي انگيزه و نامرتبط با محتواي ورقه از مهم‌ترين وجه اشتراک اين وبسايت ها بودند.»


اين طور که پيداست گوگل هر روز بيشتر و بيشتر به محتواي وبسايت ها آلرژي نشان مي‌دهد و فاکتورهاي متعددي را براي نظارت و سنجش محتوا به عمل مي گيرد. پس در صورتي‌که مي‌خواهيد توپ و ميدان بهينه سازي را کالا خويش نمائيد، بهتر ميباشد دقت به محتواي وب سايت خويش را تعدادي برابر نماييد.


آيا به روز Fred گوگل با ساير الگوريتم ها فرق داراست؟
آپ تو ديت تازه شخص در واقع با الگوريتم هايي که گوگل خويش براي آن‌ها نامي گزينش کرده بود مختلف ميباشد. هر چقدر با اعلام کردن اسم هاي الگوريتم رنک برين و Mobile First Index، به حافظه مورد و مقصود آن الگوريتم ميافتيم، با شنيدن اسم شخص نميتوانيم چيزي از آن برداشت کنيم. اين يعني Fred تا حدودي با الگوريتم هاي ديگر گوگل گوناگون ميباشد.


ولي سوالي که ممکن ميباشد ذهنتان را سرگرم نمايد اين ميباشد که پس چه چيزي مي توانيم از اين آپ تو ديت گوگل به دست آوريم؟ در جواب بايستي بگوييم که فقط هنگامي گوگل هسته الگوريتم هاي مهم خويش را براي نزاع با وب سايت هاي بي کيفيت آپديت رساني نمايد، قادر خواهيم بود اسم Fred را بدين به روز ها نسبت دهيم.


ولي فقط وقتي قادر خواهيم بود اسم شخص را به به روز هاي پيوسته گوگل ربط دهيم که تغييرات پررنگ و شايان توجه اي در حاصل کاوش تعيين شود و وبسايت هاي متعددي قرباني اين تغيير تحول شوند. اکنون نسبتاًً مجموع به روز هاي بي اسم و آدرس که براي سنجش کيفيت وب سايت ها در هسته الگوريتم هاي گوگل رخداد مي‌ افتد شخص اسم داراست.


چه تارنما هايي بيشتر زير تاثير شخص گوگل قرار مي گيرند؟
يکي موضوعاتي جديدي که با انجام الگوريتم Fred گوگل اهميت بيشتري پيدا ميکند، مشاجره تخصصي بودن محتواست؛ يعني هرچه وب سايت شما بيشتر بر روي يک زمينه خاص تمرکز نمايد و به طور تخصصي محتواي موثر و آموزنده ساخت و ساز نمايد، مي تواند به نيکي از خطر جريمه شخص در امان بماند. از جمله در‌حالتي که وب سايت شما در حوزه طراحي وب و seo فعاليت مي کند، بهتر ميباشد مقاله ها و محتواي آموزشي خويش را با محوريت مسئله مهم وبسايت جلو ببريد و با ساخت محتوا به طور عميق و تخصصي، کل سوال ها يوزرها را جواب دهيد.


با اين تعريف هايي که از يک وب سايت خوب داشتيم مي‌توانيد حدس بزنيد که چه وبسايت هايي بيشترين ضربه را از سمت شخص گوگل اخذ ميکنند. آري صحت دارد! وبسايت هايي که موضوعات متنوع را به طور غيرتخصصي در وبسايت خويش پوشش مي‌دهند و صرفا براي جذب بازديدکننده به ساخت محتواي عام مي پردازند، نزد Fred زمان سياهي را تجربه خواهند کرد.


 


مثلا وب سايت هاي خبري که محتواي نسخه برداري و کوتاهي دارا‌هستند بيشتر از وبسايت هاي ديگر در معرض خطر انقراض به وسيله شخص گوگل ميباشند. پس به شما سفارش مي کنيم به مکان پوشش موضوعات متنوع، عمق کيفيت محتواي تخصصي و محصور خويش را بيشتر فرماييد.

محتواي مقاله يا محصول بايد چند کلمه باشد؟

ما در اين مقاله به اين سوالات شما در رابطه با يادگيري اوليه سئو

قصه گوگل و بک لينک و پيوند هاي خريداري شده

seo کلاه سياه - مقالهها چرخشي

آموزش ريدايرکت آدرس ها به WWW يا بدون WWW

چگونه يک موضوع مناسب براي مقاله پيدا کنيم

داستان يک شوخي بي مزه و تولد الگوريتم فرد گوگل!

گوگل ,الگوريتم ,محتواي ,شخص ,خويش ,وبسايت ,وب سايت ,خويش را ,هايي که ,به روز ,هاي بي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Panda ناهماهنگ بویِ خوشِِِِ زندگی aratchat دست نوشته های زرد من گل پخش صبح امروز naspoi نَــــقدانه دانلودستان زعفران ایران