سئو سايت  است که براي برطرف کردن آنها اقدام نمائيد به دليل آنکه اين لينک‌ها اثرات مخربي بر رده بندي سايت‌تان دارا هستند. براين اساس در اين نوشته‌علمي فراگيري بهينه سازي پيرامون اين مباحث صبحت ميکنيم که: اين بک‌ لينک و پيوند‌ها چه هستند، چه طور ميتوان آنها‌را شناسايي کرد و چطور مي توان پيوند هاي اسپم را حذف کرد.




يک کدام از مهمترين فاکتورهاي گوگل براي امتيازدهي، کيفيت لينک است و براي دستيابي بدين امر مهم بسيار سعي کرده است. براي اولين بار حذف چنين پيوند‌هايي در نسخه آپديت شده ي Google Penguin در سال 2012 رخداد و وبعدها تغييراتي بر آن اعمال شده و Panda update بوجود آمد. براساس حدس و گمان ها و پاياني تغييرات اعمال شده براي آپ تو ديت الگوريتم در ماه اپريل گذشته، به لحاظ مي‌رسد که حذف اين بک لينک ها باکيفيت يک تارنما رابطه مستقيمي دارد.








قصه گوگل و بک لينک و پيوند هاي خريداري شده


تمرکز گوگل بر روي سايت هايي مي باشد که براي رقابت از بک پيوند هاي اسپم به کار گيري مي‌کنند. تا چندين سال پيشين در شرايطي‌که مي خواستيد که در بالاترين ليست موتورهاي جستجو قرار بگيريد کافي بود تا شماره اي بگيريد و تعدادي هزار لينک پيشنهاد دهيد. به همين سادگي. اما آن پيوند ها کيفيت بدي داشتند، آنها به هيچ وجه وجود خارجي نداشتند. اين خبر بدي براي گوگل بود چرا که در حاصل جستجو نمي توانست اعتبار يک وب سايت را نمايش دهد و بنابراين هرکس که يک وبسايت و پول داشت مي توانست به راحتي رنک بالايي را به دست آورد. گوگل براي اينکه کيفيت نتيجه ها جستجو را افزايش ببخشد روشي را ايجاد کرد تا به وسيله آن وب سايت هايي را که لينک و پيوند هايي با کيفيت عالي را از طريق منابع قانوني ايجاد مي نمايند شناسايي کند و وب سايت هايي را که از لينک هاي اسپم استعمال مي‌نمايند جريمه کند تا بدين طرز چنين لينک هايي را نموده باشد.




براين اساس فهميدن چگونگي حذف لينک و پيوند هاي اسپم با گاز به يکي بخش هاي اصلي seo تبديل شد.




بک لينک چه است؟


چطور مي قدرت بک لينک هاي اسپم را شناسايي کرد؟


چطور مي توان پيوند هاي اسپم را حذف کرد؟


1. بک لينک و پيوند چه است؟


يک کدام از مهم ترين فاکتورها براي انتخاب يک بک لينک و پيوند بد ويژگي و کيفيت آن وبسايتي مي باشد که چنين لينکي از آن آمده است. چنين لينک و پيوند هاي خطرناکي اکثر اوقات به شيوه پايين قابل شناسايي هستند:




پيوند هاي منشاء گرفته از وبسايت هايي که تنها هدف آنها سئو مي باشد، که به آنان مزرعه لينک و پيوند يا


Link farm گفته ميشود.






لينک هاي به دست آمده از تارنما هايي است که به همگي اجازه ي دسترسي به محتوا را مي دهند، اين بدان معناست که آنان حاوي مجموعه اي از مقالاتي مي‌باشند که فاقد هر گونه انسجام و هماهنگي است. اين ها هم نوعي مزرعه لينک و پيوند به حساب مي آيند.


وبسايت هايي که مجموعاَ کيفيت پاييني دارند. مثلا وب سايت هايي با اعتبار دامنه يا Domain Authority ذيل، حاوي مجموعه اي از لينک هاي خارجي يا محتواي ضعيف و تکراري.


زماني که لينک و پيوند هاي زيادي از ساير کشورها به دست مي آوريد( براي مثال وب سايت شما بريتانيايي است البته تمامي لينک هاي آن روسي مي باشد ).


لينک و پيوند هاي زيادي داريد که تنها از يک سايت آمده است( مخصوصا در حالتي‌که اين وبسايتي با کيفيت تحت باشد ).


در يک عصر کوتاه لينک هاي زيادي از يک تارنما به دست بيايند( اين بدان معناست که براي اين پيوند ها پول پرداخت شده است ).


اساسا گوگل ميتواند لينک و پيوند هاي” بد” و” اسپم” را تشخيص دهد، تنها کافي مي باشد تا به غيرطبيعي و ساختگي بودن آنان ترديد کند.




2. چطور مي اقتدار بک لينک هاي اسپم را شناسايي کرد؟


همان گونه که گفته شد در گذشته وب سايت هاي زيادي به دليل داشتن بدلينک هاي خريداري شده يا به وسيله کلاه سياه سئو يا black hat SEOs شاخته شده بودند جريمه شدند. ولي حتي در شرايطي که از اين تکنيک ها استعمال نمي‌کنيد، ممکن مي باشد همچنان وبسايت هاي اسپم شده سواي اطلاعتان به سايت شما لينک و پيوند شوند. براي مثال بعضا افراد گرفتار seo منفي يا negative-بهينه سازي شده يا ممکن مي باشد خطاهايي به وجود بياييد و باعث شود که گوگل يک لينک و پيوند را غيرطبيعي تلقي کند.




اولي چيزي که نشان ميدهد شما به دليل بدلينک ها جريمه شده ايد کاهش چشم گير در رنکينگ سايت تان مي باشد.




در‌صورتي‌که چنين اتفاقي بيفتد بايد از اول منشاء کليه لينک و پيوند هايتان را باز‌نگري کنيد.




به Google Search Console برويد


در بخش Dashboard، گزينه “Search Traffic” را انتخاب کرده و بعد از آن برروي “Links To Your Site” کليک نماييد.


در قسمت چپ، “Who Links The Most” را مي‌بينيد، بر کلمه و واژه “More” کليک فرماييد.


آن گاه، بر عبارت “Download Latest Links” کليک کرده تا همگي لينک و پيوند هاي مو جود در سايت تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بررسي فرماييد.


لينک و پيوند ها را مرور نماييد، به‌دنبال لينکي بگرديد که ممکن است کيفيت بدي داشته باشد.






ممکن است شناسايي برخي از اين لينک و پيوند ها بسيار ساده باشد در حاليکه برخي ديگر بسيار سخت است. درپي URLs بي کيفيت شامل اعداد و حروف بزرگ ، وبسايت هاي خارجي، سايت هايي که چند مرتبه به سايت تان پيوند شده اند، بگرديد.

محتواي مقاله يا محصول بايد چند کلمه باشد؟

ما در اين مقاله به اين سوالات شما در رابطه با يادگيري اوليه سئو

قصه گوگل و بک لينک و پيوند هاي خريداري شده

seo کلاه سياه - مقالهها چرخشي

آموزش ريدايرکت آدرس ها به WWW يا بدون WWW

چگونه يک موضوع مناسب براي مقاله پيدا کنيم

داستان يک شوخي بي مزه و تولد الگوريتم فرد گوگل!

لينک ,پيوند ,مي ,سايت ,ها ,هايي ,لينک و ,و پيوند ,پيوند هاي ,بک لينک ,هاي اسپم

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

puzel آموزش های رایانه ای قيدار شهر جد پيامبراسلام studocu دیجی مارکتر ابهام وبلاگ نمایندگی شادآباد گل سرخ pax323 «اتاق گوشواره»